Liebster Award

00:02

Ovaj post posvećen je Liebster Award-u. Pošto je ovo prvi put da me neko nominuje, zahvaljujem se Lidiji i Tanji koje vode blog Good morning, gorgeous! i Ivani sa bloga The casual princess.





Pravila:
1. Zahvali se osobi/osobama koje su te nominovale
2. Odgovori na 10 pitanja koja ti je postavila osoba koja te je nominovala
3. Postavi svojih 10 pitanja 
4. Nominuj 10 blogera i označi ih 
5. Obavesti odabrane blogere o nominaciji

Ovaj post će biti malo duži, pošto ću odgovarati na pitanja devojaka sa oba bloga. :)

Prvih deset pitanja su postavile Lidija i Tanja: 
1. Ravna kosa ili lokne? 
2. Omiljeni modni dodatak? 
3. Najdraži preparativni proizvod i zašto? 
4. Omiljena putna destinacija? 
5. Imaš li hobi i koji? 
6. Omiljena knjiga? 
7. Omiljena hrana i poslastica? 
8. Zimovanje ili letovanje? 
9. Kako si odabrala ime za blog? 
10. Poruka ili savet blogokoleginicama! 

Moji odgovori: 
1. Ravna kosa, definitivno. Najviše bih volela da mi je kosa ravna i da ne moram da koristim presu. 
2. Narukvice, bez razmišljanja. 
3. Što se lica tiče, trenutno je postalo osetljivo tako da mi je najdraži proizvod LRP Cicaplast baume B5 krema, a što se tiče tela, Yves Rocher Vanille ColectOR losion, samo zato što ima šljokiceee. 
4. Venecija i Prag. Što se tiče destinacije na kojoj nisam bila, a želela bih, to bi bio Kapri. 
5. Sada mi je blog glavni hobi. I klizanje tokom zime. 
6. Trenutno su to sve tri knjige Haleda Hoseinija. Nemam neku baš omiljenu koju ću uvek izdvojiti, to stalno menjam. 
7. Špagete, a poslastica bi bila neka torta sa puuuno krema od vanile. Ili bilo šta što ima puding ili krem od vanile. 
8. Zimovanje. Ne volim velike temperature i more. Više sam za planinu i sneg. 
9. Uh, jako teško. :) Sve što sam ja htela je bilo zauzeto. Na kraju, posle duuugo razmišljanja, slučajno sam probala ovo ime, i nekim čudom je bilo slobodno. 
10. Poslužiću se savetom svog tate, konzumiranje jednog dl crvenog vina dnevno širi krvne sudove i sprečava infarkt. :) 

Sledećih deset pitanja je postavila Ivana: 
1. Bez čega ne možete da izađete iz kuće?(neki produkt)
2. Kada biste imali opciju da do kraja života kupujete samo u MACu ili SEPHORI, šta biste izabrali?
3. Da li kupujete kozmetiku na sajtovima poput kupinda, kupujemprodajem i sl.? 
4. Da li biste pre izašli iz kuće sa previše i neizblendovanog pudera, ili sa prejakim obrvama?
5. Vaša omiljena pristupačna maskara?
6. Po Vašem mišljenju, koji je najbolji kozmetički brend?
7. Šta pijete kada uveče izađete sa društvom?
8. Poslednja osoba koja Vas je poljubila je..? 
9. Koji je Vaš najjeftiniji a koji najskuplji kozmetički proizvod? 
10. Šta biste najviše voleli da dobijete za Novu godinu? 

Moji odgovori: 
1. Bez ogledalceta. 
2. Još uvek nisam koristila ništa od Mac kozmetike tako da biram Sephoru. 
3. Kozmetiku nisam kupovala, ali jesam stvari. 
4. Prejakim obrvama, deluje kao manje zlo. :) 
5. Maybelline Big Eyes, trenutni favorit. 
6. Što se preparative tiče, La Roche Posay. A za dekorativu su mi trenutno najbolji L'oreal i NYX, ali to se kod mene stalno menja. 
7. Uglavnom Jeger - Red Bull ili rakiju. Sve zavisi od toga gde izlazim. 
8. Jedna od drugarica, koju sam poslednju poljubila kad smo krenule kući ne sećam se. 
9. Najjeftiniji su CR lakovi, a najskuplji Sephora Block Buster paleta ili neki parfemi. 
10. Objektiv za fotoaparat. Ili novi fotoaparat, ali DSLR. :)



Pošto su sve devojke već tagovane kod nekoga, ja neću sastavljati svoja pitanja, tagovaću samo par devojaka kod kojih sam videla da nisu već odgovorile, pa ako niste odgovarale na neka od ovih pitanja na koja sam ja, izaberite. :) Lolin svetMakeUp FanSanjin šminkerajNanny.

Još jednom hvala devojkama koje su me tagovale. :*

Danas me je još jedna devojka nominovala, tako da ću ovaj post dopuniti novim pitanjima. :)
Prvo, hvala Welcome to Sandra land na tagu. :* 

Njena pitanja su:
1. Zbog cega si napravila blog?
2.Koji ti je omiljeni kozmeticki proizvod?
3.Tvoj moto je?
4. Najskuplja stvar u tvom ormaru?
5. Omiljena destinacija za putovanje?
6. Poslednja knjiga koju si procitala?
7. Sta prvo primetis na osobi kada se upoznajete?
8. Da li imas uzora u zivotu?
9.Opisi sebe u tri reci.
10.Omiljeni pevac/pevacica?
11.Sta bi uradila da dobijes sedmicu na LOTO-u?

Moji odgovori:
1. Ne postoji nijedan konkretan razlog. Volim kozmetiku i želela sam da svoja iskustva podelim i sa drugima.
2. Recimo da je sada puder, mada se to često menja.
3. Paaa, nemam pojma. :)
4. Teško pitanje. Ako se računaju zimske jakne, onda verovatno to. Ili neke čizme. Ne znam, stvarno.
5. Italija ili Prag, a mesto gde nisam bila, pa opet Italija ali Kapri.
6. Karel Čapek - ''Matka'', za lektiru.
7. Kojom jačinom mi je ta osoba stegla ruku prilikom rukovanja. :)
8. Nemam.
9. Dobra, lepa, pametna. :) Šalim se, naravno, ali ne znam šta bih rekla za sama za sebe.
10. Pa nemam omiljenog, to sve zavisi od raspoloženja. Obično vrtim jednu pesmu dok mi ne dosadi. Danas je na repertoaru Arctic Monkeys - Stop The World I Wanna Get Off With You.
11. Ako bi to bio onaj najveći mogući iznos, onda bih kupila bar dva stana i neki baš, baš dobar fotoaparat, a sve što ostane bih potrošila na putovanja.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Hvala ti puno na tagovanju, ja ću ovde odgovoriti ako nije problem :)
    1. Ravna kosa ili lokne? Obožavam lokne
    2. Omiljeni modni dodatak? Ogrlica
    3. Najdraži preparativni proizvod i zašto? Balea losion za telo, zbog izuzetnog lepog roze pakovanja, i još boljeg mirisa :)
    4. Omiljena putna destinacija? Nebitno mi je gde, bitno je sa kim :)
    5. Imaš li hobi i koji? Nemam, pre mi je hobi bio skupljanje salveta
    6. Omiljena knjiga? Zato što te volim, Gijom Muso
    7. Omiljena hrana i poslastica? Cizkejk, Spagete :)
    8. Zimovanje ili letovanje? Letovanje
    9. Kako si odabrala ime za blog? Imala sam ljubimca koji se zvao Lola
    10. Poruka ili savet blogokoleginicama! Istrajte u tome što radite :)

    Još jednom hvala što si me odabrala, puno i znači :)

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)