Springfield makeup

14:13

Već neko vreme su u Springfield prodavnicama počeli da prodaju i njihovu šminku. U ponudi nemaju dosta toga, imaju vrlo slatke sjajeve, upakovane u najrazličitije oblike i idealne za poklon, senke, rumenila i lakove. Možda još nešto ali nisam obratila puno pažnje. Koliko sam videla, dosta toga im je sada na sniženju 50%, pa ako neko želi da ispoba sada je idealna prilika. Ja ću vam danas pokazati kako su se meni dopale senke i rumenila.


Počeću od senki, koje su mi se manje dopale. Na izgled boje su jako lepe, prave letnje. Poprilično su velike, ali se mrve prilikom stavljanja tako da sumnjam da će dugo potrajati onome ko ih stalno koristi. Pakovanje je kartonsko, ali jako čvrsto i dobijate 6,5 grama senke. Meni se ove senke nisu dopale, koristila sam ih više puta i to uvek sa podlogom, ali im postojanost nije jača strana.

Nijanse: Tangerine, Lemon, Rose
Što se pigmentacije tiče, ni ovde ne blistaju. Za neku lepšu boju potrebno je da tri puta nanesete senku. Ono što se meni najviše dopalo su boje, ako se koriste kao dnevna varijanta, ona najblaža, onda su odlične. Ne sećam se cene, znam da nisu bile puno skupe tako da ne mogu da kažem da je totalno bacanje para. U svakom slučaju, ja sam ih baš retko koristila. Onome ko voli diskretne senke, ovo bi bila idealno rešenje.

Sve tri senke sam stavila po tri puta da bih dobila ovu boju (nijanse: Tangerine, Lemon, Rose)
Rumenila me nisu toliko razočarala kao senke. Moram da priznam da sam ih koristila svega dva puta, ali to nije do njih nego do mene. Nikako da naučim lepo da stavljam kremasta rumenila i da ne bih izgledala kao klovn, prestala sam da ih koristim. Ovde su pakovanja plastična, takođe od 6,5 grama. Kada ih otvorite ima i zaštitni deo, da se rumenila ne bi umazala u poklopac. Postojanost je mnogo bolja nego kod senki, oba puta su trajala koliko i ostala šminka.

Nijanse: Tangerine i Rosa
Pigmentacija je odlična. Toliko da možete vrlo lako da preterate, posebno sa roze nijansom.


Jeste li koristile Springfield kozmetiku? Kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

12 коментара

  1. Super recenzija. Bas sam se pitala kakva je ta sminka u springfildu. Nikad nisam htela da je kupim posto nisam imala ni najblazu predstavu valja li uopste. Rumenila stvarno lepo izgledaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po meni bolje da se drže garderobe. :) Rumenila jesu super, ali moj ti je savet da senke preskočiš.

      Delete
  2. Ja sam kupila korektor. I očaj je. Privuklo me je pakovanje. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da im je skoro sva šminka dobra samo zbog pakovanja. :)

      Delete
  3. Ja imam oba rumenila i zadovoljna sam! Nisam specijalno vešta sa stavljanjem istih pa ih ne koristim često. Lidija

    ReplyDelete
  4. Nominovala sam te. :)) http://make-up-liciouss.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ReplyDelete
  5. ja ove senke na roze koristim kao rumenila, a rumenila kao ruzeve/sjajeve....probaj tako, boje sudivne, steta da propadnu.. :D
    pozz, Kris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na savetu, nikad mi ne bi palo na pamet da tako koristim. Probaću kao rumenila već sutra! :)

      Delete
  6. Super recenzija, ja sam probala par stvarcica, i moram da kazem da su mi za dnevnu varijantu bile skroz Ok, dok za vece zbog pigmentacije biram drugo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pigmentacija jeste lošija, ali za one devojke koje vole blagu šminku je sasvim solidna, ja nažalost u tu grupu ne spadam. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)