Dobri, a jeftini proizvodi

10:39

Primetila sam da je dosta devojaka na svojim blogovima pisalo postove ovakvog tipa, a kako su mi se učinili zanimljivim rešila sam vam i ja pokažem svoje favorite. Volim ovakve postove jer se uvek može naći bar jedan jeftin, a jako dobar proizvod, često mnogo bolji od mnogih skupljih. Ovaj post koji ja pišem je prvi ovakvog tipa na mom blogu i reč će biti o preparativi, dok za dekorativu planiram zaseban post.


Počeću od proizvoda za kosu. Kada su u pitanju jeftiniji izbori moji favoriti su uglavnom proizvodi iz Avona ili Balea. 


Što se šampona tiče, moram da naglasim da je meni uglavnom sve jedno koji koristim, jer nemam problema sa kožom glave, a i ne primećujem razliku u kvalitetu kose kada koristim skuplji i jeftiniji šampon. U poslednje vreme najčešće koristim ovaj iz Avona, cena u prošlom katalogu je bila oko 150 dinara. Kada je balzam u pitanju, tu primećujem razliku i desi se da mi neki ne odgovara, mada je to retko. U paru sa šamponom sam kupila i ovaj balzam i cena je bila ista kao za šampon. Lepo miriše, neguje i ostavlja kosu sjajnom i mekanom, što je meni u principu bitno. Naravno, nije mi pomogao kod oštećenih krajeva, ali to ni ne obećava tako da ispunjava sve ono što su o njemu napisali.

Balea ulje za kosu koristim vrlo često, svaki put pre peglanja kose. Krajevi izgledaju lepše, a kosa je mekša na dodir i mnogo se lakše pegla. Ne koristim ga na suvoj kosi jer je dosta masno, pa mi se često dešavalo da preteram (Naravno, pakovanje ima poklopac koji sam ja izgubila). 

Još jedna Balea stvarčica je i ovo mleko za kosu. Njega koristim i na mokroj i na suvoj kosi, kako kad i odlično je. Kosa je mekša na dodir i lepo miriše. Ni ovo ne pomaže kod oštećenih krajeva, ali deo gde je moja prirodna kosa nakon ove kreme je mnogo mekši. Cena je oko 250 dinara.

Dalje prelazim na proizvode za lice:


Ponovo se tu našao jedan proizvod iz Avona, ovaj put gel za umivanje. Sviđa mi je jer je dovoljno blag, a opet matira T zonu i lepo očisti lice. U jednom od prošlih kataloga je koštao oko 100 dinara, a ima čak 200 ml.

Veoma zdrava krema je nešto o čemu se mnogo pisalo po blogovima, većina devojaka je hvalila pa nisam mogla, a da ne probam. Imala sam priliku da je isprobam dva, tri puta za ovih par meseci i super mi se pokazala, jedina mana je što traje samo tri meseca, pa je mojoj već istekao rok. Kupiću je sigurno ponovo, kad zatreba. Cena je oko 150 dinara.

I poslednja stvar, o kojoj sam pisala ovde je Marigold hidratantna krema. Ovo manje pakovanje, koje ja imam, košta oko 250 dinara.

I za kraj, losioni i kreme:


Ovde je ubedljivo najveći favorit Alba mleko za bebe koje kupujem u Maxiju. Odlično neguje, lepo miriše, brzo se upija i ne izaziva nikakve iritacije. Jedan od retkih losiona za telo koje stalno kupujem. Košta oko 120 dinara i preporučujem ga baš svima, jer je i više nego dobar. 

Za one koji ne vole losione za bebe, tu je Balea mleko za telo. Ovo koje ja imam je LE, ali ga još uvek ima u prodaji. Meni je svaki taj Balea losion isti kada je nega u pitanju, jedino primećujem razliku u mirisu. Cene su oko 200 dinara, za ove losione u tubi. Jedina mana je što nekad ume da mi izazove iritacije, kada mi je koža u osetljivoj fazi.

I poslednja stvar, Balea losion za ruke. Ponovo je ovaj moj LE, ali opet kažem, razlika je samo u mirisu, a ne i u nezi kojoj pružaju, tako da uvek možete naći neki ovakav u ponudi. Cena je oko 200 dinara, što nije puno s obzirom da dobijete dosta proizvoda.


Jeste li koristile neki od ovih proizvoda? Koristite li jeftiniju kozmetiku ili se ipak odlučujete za skuplje varijante?

You Might Also Like

19 коментара

  1. najjaci utisak mi je ostavio onaj "obican", zeleni. :) Inace, od Balee sam probala par proizvoda i svaki mi je bio super. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "najjaci utisak mi je ostavio onaj "obican", zeleni." mislim na Avon-ov sampon :D

      Delete
    2. Skontala sam na šta mislis. :)) Meni su oni u principu isti, volim i taj zeleni i ovaj, pa kupujem čas jedan čas drugi. :)

      Delete
  2. Imam ovaj losion za ruke od Balee, samo sam mirisom maline ;) Koristim i Balea losione za telo, jer svi savršeno mirišu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj još nisam probala, ovo mi je prvi takav losion i nikako da ga potrošim, traje sto godina. :)

      Delete
  3. Sigurno ću probati ovu Marigold kremu, cena je smešna, s obzirom da se radi o prirodnoj kozmetici, a snimila sam još nekoliko njihovih proizvoda koje želim da probam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako probaš javi utiske. I ja sam videla još neke proizvode, nadam se da su podjednako dobri :)

      Delete
  4. Nisam ranije čula za Balea ulje, a deluje mi ok! Nikako da kupim to njihovo mleko za kosu, a toliko ga hvale...Handlosion imam i baš je blag, al solidan, a na Wish listi mi je onaj uljani losion...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je skroz super, ako se feniraš ili peglaš biće ti odlično. Mleko nije za jako oštećenu kosu, ali za normalnu i suvu je super, a i nije skupo pa nemaš puno da izgubiš ako ti ne bude odgovaralo.

      Delete
  5. Pa sušim kosu fenom, al toliko više imam preparata-pogotovo ulja za kosu...da ne znam kad ću stići sve da potrošim... :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Razumem te u potpunosti što se tiče nagomilanih preparata. :D

      Delete
  6. Volim postove ovog tipa :) Probala sam jedino Balea losion za tijelo od badema i obožavam ga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je prijatno iznenadilo, nisam očekivala. :)

      Delete
  7. Volim i rado citam ovakve postove! Bravo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda ću se potruditi da ih bude više. :) Hvala. :**

      Delete
  8. Super post,zainteresovalo me je Baby Mleko, Albini proizvodi umeju da budu zaista dobri :) Imamo neke iste proizvode, ja bez one male kreme za problematicnu kozu ne mogu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj to mleko, odlično je stvarno. Ja nisam koristila ostale proizvode, ali ako mi budu približno dobri kao mleko biću zadovoljna.

      Delete
  9. Dam malo više para na puder i maskaru, ostale stvari uglavnom kupujem po nekim prosečnim cenama. Balea proizvodima sam uglavnom zadovoljna, jedino mi se ne sviđa ta Diamond kolekcija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala ostale stvari iz Diamond kolekcije, pa ne znam kakve su. Mada, kao sto sam rekla već, meni su njihovi proizvodi uglavnom isti, samo razlikujem miris. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)