Impala puderi

16:30

Do sada sam već dva puta pisala o puderima, pa je eto ponovo došao red na tu temu. Reč je o Impala puderima koji su cenovno vrlo prihvatljivi i dobri.


Razlika između ova dva pudera je u tome kom tipu kože pripadaju. Jedan je bez ulja, pogodan za mešovitu i normalnu kožu, dok je drugi na bazi vode i ulja. Koliko je to tačno, ne znam jer ne primećujem neku značajnu razliku.

Prvi koji sam kupila je namenjen mešovitoj koži, kakva je moja. On je u plastičnom pakovanju, sa pumpicom tako da je doziranje vrlo lako. Ambalaža je prozirna pa vidite koliko je proizvoda ostalo, a kako se troši dno se povlači na gore. Što se mene tiče, to je veliki plus u odnosu na drugi, koji je u tubi.


Bez ulja je, tako da bi trebalo da daje neki mat, ili barem polu mat efekat. Nije baš da to radi, bar ne na mojoj koži, ali mi to ne smeta jer uvek koristim matirajući puder. Ono što nisam očekivala od ovog pudera je dobra pokrivna moć. Nije da samo ujednači ten, nego i pokrije sve manje nepravilnosti i crvenila. Stvar koja mi se ne dopada je ta što se lako skida. Posle nekog vremena jednostavno sklizne sa lica, bez obzira da li je fiksiran ili ne.


Evo i sastava, nadam se da je razumljiv pošto se jako teško slika.


Drugi puder je u tubi i za njega kažu da je vodootporan. Namenjen je svim tipovima kože, a napravljen je na bazi vode i ulja. Ono što mi se ne dopada je pakovanje, kod kog je nemoguće videti koliko je pudera ostalo.


Iste je teksture kao i prethodni i pruža istu prekrivenost. Dodatni plus je to što traje znatno duže od ovog drugog, iako ne bih baš rekla da je vodootporan. Ni on ne pruža potpuno mat izgled, već se prirodno sija. Što se mene tiče, prednost dajem ovom puderu, pošto više odgovara mojoj koži iako piše da ima ulja.


Evo i njegovog sastava:


Za mesto prodaje i cenu nisam tačno sigurna. Ja sam ih kupila u lokalnoj parfimeriji i cena nije bila više od 500 dinara.

Jeste li koristile Impala pudere? Kako vam se čine?

You Might Also Like

15 коментара

  1. Nisam još imala prilike da ih probam, ali mi se čini da bi mi ovaj bez ulja više odgovarao. :)
    P.S. Slike su ti kao i po običaju FANTASTIČNE. Ljubomorna sam. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam ni sama koji bi ti odgovarao više, jer sam i ja u početku mislila da je taj za mene, pa sam se zeznula. :) Ne staj mi na muku, već par dana hoću da objavim post, a ne mogu zbog slika. I sad mi se ne sviđaju, ali neće lepo da ispadne pa to ti je. Puderi su totalno neraspoloženi za saradnju kad je slikanje u pitanju. :D

      Delete
    2. E pa meni se slike svidjaju, jer su uvek tako ciste, jasne i predivne. :)

      Delete
  2. Imam ovaj sa pumpicom,i iskreno jedino mi ta njihova nijansa odgovara,(01,mislim da je) za te pare,sam zaista zadovoljna!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nemam pojma ni gde piše nijansa, samo znam na ovom što je bez pumpice. :) Za te pare jeste dobar, još uvek nisam našla neki koji je bolji, a da toliko košta. :)

      Delete
  3. Nisam probala pudere ovog brenda, mislim da bi meni odgovarao ovaj na pumpicu samo mi se ne dopada cinjenica da sklizne sa lica, ovaj drugi mi deluje dosta masnije njega ne bih smela nikako. Drugi ima simpa ambalazu ali pumpica je prakticnija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za postojanost važi ''koliko para, toliko muzike''. :) I ja više volim kad je pumpica, ovako nikad ne znam koliko mi pudera treba. :)

      Delete
  4. koja je cena ovih pudera...barem okvirno, ne vidim da si negde napisala....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, na kraju. :) Ne znam tačno koliko, ali nije više od 500 dinara. :)

      Delete
  5. Садржи тешкe металe, формалдехид и алкохол, заједно у производу могу изазвати мрље на кожи после дуже употребе, алергијe и брже старења коже.Jош опорављам лице ,водите рачуна о садржају и шифрама на производима ...... у већини земаља забрањенo ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se baš i ne razumem u sastave proizvoda, jer nisam imala potrebe da bilo šta izbegavam, na svu sreću nisam sklona alergijama. Ali i pored toga što se u to ne razumem, vidim da sastav nije baš sjajan. Ko vodi računa o tim stvarima, znaće da li da kupi ili ne ove pudere. :)

      Delete
  6. Imam ovaj u tubici, kupila sam ga zbog boje jer jedan od retko belih na nasem trzistu. Generalno sam zadovoljna, ima super pokrivnu moc i nije mi bio komodogen. E sad da se prosijava i sklizne to je tacno ali meni se to desava sa 80% pudera :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato su tu puderi u prahu i problem prosijavanja rešen. :)

      Delete
  7. Nisam probala ni jedan - za sada :)
    Ovako mi deluju malo masnije nego što mislim da bi odgovaralo mom licu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu malo masniji, ovaj drugi razumem što je, ima ulja, ali za ovaj sa pompicom biše da je bez, tako da mi nije jasno kako je takav. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)