Hemel - krema za pete

20:27

Još jedan u nizu proizvoda kompanije Hemel je i krema za pete. Ovo je moj favorit, što se mirisa tiče i žao mi je što sve njihove kreme ne mirišu tako. :)


Dolazi u standardnom pakovanju od 30 ml. Klasična, crvena ambalaža, prepoznatljiva za Hemel. Kada otvorite, tu je i zaštitni poklopac koji možete vratiti na mesto nakon svake upotrebe.


Teksura je neobična za ovu vrstu proizvoda, ali opet standardna za Hemel proizvode. U čvrstom je stanju i nanosi se na vlažnu kožu. Meni ova krema miriše na čist vosak, a taj miris jako volim. Zao mi je što se ne zadržava toliko dugo, pošto sam je koristila i za ruke, odnosno dlanove.


Šta kaže proizvođač: 

Dejstvo: ''Primarna funkcija ovog preparata je vraćanje mekoće i uklanjanje zadebljanja na koži, kao i omekšavanje kurjih očiju i ožiljaka od čireva, herpesa i opekotina. Podstiče stvaranje mladog potkožnog tkiva i ćelija kože, delujući preventivno protiv orožavanja i nastajanja zadebljanja. Osnovna namena preparata je za negu i oporavak ogrubele kože, peta, laktova i kolena. Međutim, zbog dokazane efikasnosti i blagotvornog dejstva, može se, nesmetano koristiti na svim delovima kože. Garantovano rešava problem tvrdih i ispucalih peta nakon samo nekoliko dana primene.''

Dominantne biljke:
lavanda, badem, maslina

Krema jeste namenjena za pete, ali se može koristiti za sve druge delove gde je koža grublja (dlanovi, laktovi, kolena...). Ja sam je koristila na petama i dlanovima. Pošto sam ja jedna od manje disciplinovanih ljudi kada je mazanje peta u pitanju, ova krema mi je super jer rešava probleme ispucalih peta nakon samo par mazanja. Ja to ne mogu sa sigurnošću da tvrdim, jer nemam ispucale pete, a ni suvu kožu. Zato i nisam toliko redovna kada je mazanje krema u pitanju, jer nemam potrebu za njima. Sa ovom sam rešila da budem disiplinovana i koristila sam je svake večeri pred spavanje.

Nije potrebno puno porizvoda, tako da ovih 30 ml može da potraje jako dugo. Potrebno je malo vremena da se krema potpuno upije, tako da ne preporučujem da je stavljate onda kada negde žurite. Ja je uvek koristim uveče, kada imam vremena da sačekam da se lepo upije.

Pošto nemam problema sa petama, efekat sam primetila vrlo brzo. Već nakon prvog mazanja pete su mi bile znatno mekše. Još mi se nije desilo da neka krema tako deluje. Nisam koristila puno raznih krema u tu svrhu, ali one koje jesam su bile tu samo da bi mi održavale prirodnu mekoću. Ova krema mi je dodatno omekšala pete, što se meni baš svidelo. Mislim da će biti idealna za leto, kada imam veću potrebu za kremama ovog tipa.

Pored peta, kremu sam koristila i za dlanove. Pošto već mesec dana imam par žuljeva zbog tegova ovo mi je bila idealna prilika da je i za to isprobam. Nijedna krema za ruke mi nije bila dovoljno jaka da bi ih otklonila, ali je zato ova odlično odradila posao. Jeste da je prvenstveno namenjena za pete, ali meni je mnogo više značila u ovu svrhu. Nakon par dana dlanovi su mi glatki, jedino što je još uvek tu je malo tvrđa koža nego na ostatku ruke, ali s obzirom da je koristim tek nedelju dana rezultat je i više nego odličan. 

Na poleđini ambalaže nalazi se i par reči o kremi:


Što se mene tiče našla sam svoju idealnu kremu za stopala i ne planiram da je menjam i kupujem neke druge u tu svrhu. Najviše zbog toga što za kratko vreme može da popravi stanje kože nastalo neredovnim korišćenjem kreme, što je meni vrlo bitno, s obzirom da ne nemam naviku da je stalno mažem.

Njihove proizvode možete pronaći u svim boje snabdevenim apotekama, Hemel šopu na Zelenom vencu ili poručiti telefonom direktno od kompanije na broj 035 200 200.

*Proizvod sam na recenziju dobila od Hemel kozmetike, ali to ne utiče na objektivnost recenzije.

Jeste li koristile ovu kremu? Kako vam se čini?

You Might Also Like

2 коментара

  1. Mene je ova krema oduševila, mislim da je prva koju sam počela da mažem i ne odvajam se od nje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je za sad ona glavna kod mnogih stvari. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)