BY DRESSING CASE

Bourjois Air Mat

11:39

Bourjos je jedan od retkih brendova gde mi svaki puder odgovara. Čak ne ni jedan od, već jedan jedini. U zavisnosti od godišnjeg doba menjam i njihove pudere, pa mi tako zimi odgovara Healthy Mix, leti 123 Perfection, CC krema mi je večiti favorit kad god želim da izgledam lepo, a opet ne bih puno da se šminkam. Iz tog razloga sam se obradovala kada sam još pre nekog vremena videla da imaju novi puder. Znala sam da ću ga kupiti čim stigne kod nas.


U pitanju je Air Mat puder, koji obećava dugotrajan mat efekat, prekrivanje sitnih nedostataka, a uz sve to toliko laganu teksturu da ga na licu nećete ni osetiti. Na njemu piše da je dugotrajan 24 sata, što je naravno bilo nemoguće proveriti. Ali zato osam sati na mom licu izdržava bez problema, bez ikakvog prosijavanja. Kada kažem da toliko izdrži, mislim na sam puder, bez dodatnog matiranja. Po prvi put u životu nemam potrebe za puderom u kamenu ni kada stavim tečni, a ni za popravke u toku dana. Što mi je zaista neverovatno.

Na levoj polovini lica je puder u jednom sloju
Veliki je i izbor nijansi, što je svakako dodatan plus. Postoji sedam, od čega je kod nas stiglo šest. Najsvetliju nijansu 01, nam nisu uvezli. Moja je 05 Golden Beige, idealna za osobe sa toplim podtonom. Dok sam isprobavala nijanse, videla sam da ima onih koje vuku na roze, kao i onih, kao što je ova moja, koje su žućkaste.

Pokrivanje je srednje, nešto slabije od njihovog 123 Perfection, ali opet dovoljno da ujednači ten i prekrije sitne nedostatke. Nisam pokušavala da ga nadograđujem, jer mi i u jednom sloju prekrije sve što je potrebno. Na obrazu imam flekice od ranije, koje se uvek trudim da prekrijem, a na slici vidite da ovaj puder to radi odlično.


Bez obzira što je potpuno mat, ne ističe suve delove lica i ne uvlači se oko borica ispod očiju. Jedina mana koju ja mogu da navedem je ta da sadrži parfem, a kako imam osetljive oči, uvek suze kada ga nanosim u tom predelu.

Puder na celom licu, u jednom sloju, bez korektora i pudera u kamenu
Sve u svemu, još jedan Bourjois puder koji je ispunio sva moja očekivanja i od mene dobija najvišu ocenu. Na licu ga praktično ne osećate, ako prstima dotaknete lice ono je nežnije nego inače, kao posle nekog seruma. Nije potrebno dodatno matiranje, čak ni T zone, a ten je ujednačen i lep tokom celog dana.

Koji je vaš omiljeni puder?

You Might Also Like

10 коментара

  1. Ako tako dobro matira onda moram da pogledam da li imaju neku rozikastu nijansu koja bi mi odgovarala. Cime je najbolje da se nanosi, sudjerom ili cetkom?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozikastih ima, samo da nađeš pravu nijansu. 04 je rozikasta, čini mi se. Ja ga nanosim ravno sečenom četkom, tako što tapkam po licu. U svakom slučaju može čime god, ne suši se na licu instant, pa da mora brzo da se stavlja.

      Delete
  2. Jako zelim da ga kupim. U jasminu je razgrabljen 05, a naravno nestao je i tester a ocu da vidim da li mi je bolja ta nijansa od nijanse 04. Madaaa i 03 i 04 mi deluju da mogu da prodju na meni. Bicu strpljiva i cekati tester te tvoje nijanse pa da lepo odlucim koji cu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam ga našla u Makenzijevoj i imali su još komada. I ovamo je nestao neki tester, na sreću broj pet su mi ostavili da mogu da probam i kupim. :) Čekaj tester, velika je verovatnoća da se zezneš, deluju slično, a kad se stave skroz su drugačije.

      Delete
  3. Ako tako dobro matira onda moram da pogledam da li imaju neku rozikastu nijansu koja bi mi odgovarala. Cime je najbolje da se nanosi, sudjerom ili cetkom?

    ReplyDelete
  4. Moram probati tester, a njihov Healthy Mix koristim vec duugo, dugo :-) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Healthy Mix koristim i ja, mada mi se čini da od kako su promenili pakovanje u ovo stakleno, da su menjali i sam puder, nekako mi mnogo brzo sklizne sa lica, a ovaj stoji i ne mrda dok ga ne skinem. :)

      Delete
  5. Cao lepotice, blog ti je super, Imam pitanje, kosa ti je prelepa, cime je negujes? Sampon, maska,itd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdravo, deo o tome kako je negujem možeš pročitati ovde: http://dressing-case.blogspot.rs/2015/09/oporavak-ostecene-kose.html, a uskoro planiram i zaseban post o konkretnim proizvodima koje sada koristim. :)

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)