BY DRESSING CASE

Flormar Terracotta Powder

10:03

Nije ništa novo da obožavam hajlajtere. U prahu, stiku, tečne, kamene, ne biram. Iako volim da hajlajter bude naglašen, ipak mi je draže  kada je neki proizvod suptilan, pa da ga mogu nadograditi u zavisnosti od prilike. Baš takav je i ovaj o kome vam danas pričam, Flormar Terracotta, čija je nijansa Dual Gold.


Crna, mat, ambalaža koja unutra ima malo ogledalo, dovoljno za eventualne popravke van kuće. Količina koju dobijete je 9 grama i mislim da ću ga potrošiti u sledećem životu, jer ga ima zaista dosta.

Ono što dobijete u ovom proizvodu je hajlajter i bronzer. Iako preferiram mat bronzere, uhvatila sam sebe da u poslednje vreme najradije posežem za ovim. Zato što je neupadljiv, bez obzira što nije mat, pa je idealan za dnevne varijante. Na licu je postojan dugo, neće se skinuti posle par sati, ostaje sve dok ne odlučite da uklonite šminku sa lica.


Drugi deo ovog dua, mom srcu draži, jeste hajlajter. Od kako sam dobila ovaj proizvod, nijedan drugi hajlajter nisam koristila. Kao što sam na početku pomenula, volim kada je hajlajter suptilan, a ovaj je upravo takav. Možete ga nadograđivati, ako volite veći sjaj, što ja uglavnom radim uveče.

Na licu je postojan isto kao i bronzer, znači da nema mrdanja dok vi ne odlučite drugačije. Ono što vidite na donjoj slici je stavljeno prstom i preko svoča sam prešla jedno tri puta, kako biste imali uvid u nijanse, tako da možete videti koliko je zapravo neupadljiv, ako želite da stavite samo jedan sloj četkicom.


Tačnu cenu ne znam, negde je oko hiljadu dinara, a možete ga kupiti na svim Flormar prodajnim mestima.

Preporučujem ga svima, za dnevne i večernje varijante, a posebno onima koji tek počinju sa konturama i hajlajtom, jer sa ovim ne možete preterati nikad.


Koristite li hajlajtere i bronzere? Koji su vaši omiljeni?

You Might Also Like

8 коментара

  1. Replies
    1. Odličan je, a u njihovoj radnji ima još dosta različitih nijansi, jedva sam se odlučila. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Liči mi na tebe, moram priznati, skroz daje prirodan, nenapadan, sjaj. :)

      Delete
  3. Ah, mogu misliti koliko si se usrećila sa još jednim prelepim hajlajterom :D L.

    ReplyDelete

Hvala što komentarišete :)