BY DRESSING CASE

Lierac Tonique Éclat

11:55

Tonik je tip proizvoda koji do skoro nikada nisam koristila. Sve dok se nisam otkrila Dr. Hauschka tonik, za mene je to bio nepotreban korak u dnevnoj i večernjoj rutini čišćenja lica. Nakon potrošenih nekoliko bočica Hauškinog tonika, rešila sam da malo promenim, pa je odluka pala na Lierac Toniqe Éclat.


Na Lierac promociji imala sam prilike da probam ovu vitaminsku liniju kojoj pripada tonik, pa mi nije bilo teško da se odlučim baš za njega kada sam tražila adekvatnu zamenu prethodnom.

Tonik dolazi u narandžastoj ambalaži sa pumpicom, koja sadrži 200 ml proizvoda. Pumpica je vrlo precizna, ne postoji šansa da izađe više proizvoda nego što je potrebno kada pritisnete. Obično mi je jedna dovoljna da očistim celo lice, ali ako vidim da i dalje ostaju tragovi maskare, iskoristim još jednu. Ujedno bi ona mogla da bude i jedina mana ovom proizvodu, jer iz nje curi tonik ako okrenete ili položite bočicu, pa nećete moći da nosite celo pakovanje ako negde putujete. Meni to ne smeta, jer nikada ni ne nosim ovoliku količinu proizvoda kada negde idem, već sipam u neke manje ambalaže, ali možda postoji neko kome će smetati.


Sam tonik je bez alkohola, sadrži botanički ''med'' i probiotik koji su tu u svrhu detoksikacije, kao i ekstrakt maka i pomorandže. Kada se nanese na lice, potrebno je da se sačeka minut, kako bi se u potpunosti upio. Obzirom da je bez alkohola, može se koristiti i na očima.

Ja ga koristim svakog jutra i večeri i nikada ne preskačem područje oko očiju. Uveče na blaznici uvek ostane malo maskare koja nije dobro skinuta. Iako otkloni ostatke šminke, ne preporučujem da ga koristite kao sredstvo za skidanje iste, iz prostog razloga jer je blag, bilo bi potrebno dosta da se skine kompletna šminka, a zaista je šteta nepotrebno bacati ovako dobar proizvod.

Svakodnevno ga koristim već mesec i malo više i mogu da kažem da se stvarno primeti razlika kada ga stavim i kada preskočim. Prvo, osećaj na koži nakon stavljanja je neverovatan. Dobijete instant osveženje lica, a ugođaju doprinosi i predivan miris, svež, blag i voćkast.

Kada kažem da se primeti razlika, mislim na sam ten. Nakon nekog vremena korišćenja ten postaje ujednačeniji, što je meni uvek plus kod proizvoda, jer imam hiperpigmentaciju, a ono što se vidi istog trenutka već nakon prvog korišćenja je blistavost kože koja dobije prirodan i zdrav sjaj.


Sastav: WATER (AQUA), GLYCERIN, POLOXAMER 184, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) JUICE, SUCROSE LAURATE, ALPHA-GLUCAN OLIGOSACCHARIDE, PAPAVER RHOEAS PETAL EXTRACT, SORBITOL, LACTIC ACID, POLYMNIA SONCHIFOLIA ROOT JUICE, SUCROSE DILAURATE, MALTODEXTRIN, LACTOBACILLUS FERMENT, PANTHENOL, CITRIC ACID, PCA, SODIUM BENZOATE, PROPYLENE GLYCOL, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, SUCROSE TRILAURATE, GLYCOLIC ACID, MALIC ACID, FRAGRANCE (PARFUM), SODIUM SALICYLATE, PYRUVIC ACID, TARTARIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, POTASSIUM SORBATE.
*botaničkog porekla

Pored tonika, Lierac ima još par proizvoda za čišćenje lica, kao što su kremasti fluid, micelarna voda, penasti gel, sredstvo za čišćenje predela oko očiju i ulje za čišćenje lica, koje je meni zapalo za oko i koje želim da isprobam sledeće.

Cena tonika od 200 ml je 2340 dinara i ja ga preporučujem svima. Iako obično mislim da jedan proizvod ne može odgovarati svim tipovima kože, za ovaj verujem da može, jer svakome treba hidratacija, bez dodatnog mašćenja, blistavost i ujednačen ten.


Koristite li tonike za lice? Koji je vaš omiljeni?

You Might Also Like

5 коментара

  1. Ja koristim Dr.H. I veoma sam zadovoljna njime. Mozda cu uzeti ovaj da probam, cisto iz znatizelje, kad potrosim ovaj koji trenutno imam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je Dr. Hauschka uvek prvi na listi omiljenih, ali htedoh malo da promenim. Podjednako mi se i ovaj dopao, mada sam ja na Dr. H. tonik navučena, kad ga kupim prskam ga non stop u toku dana, ne mogu da stanem. :)

      Delete
  2. Omiljeni mi je Byphasse bez alkohola je, miriše na ruže a cena za 500 ml je oko 400 din. Ukoliko budeš u prilici preporučujem ti da ga kupiš :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byphasse mi se super pokazao do sada, tako da ću sigurno probati. Nameračila sam se i na njihovu micelarnu, samo da se nađem negde gde ih ima. Ili da oni stignu kod nas. :)

      Delete

Hvala što komentarišete :)